[ LUGOS ] preverjanje virusov v eMailih

Rok Krulec Rok.Krulec at acm.org
Wed Jan 24 10:09:58 CET 2001

Ali je ze kdo implementiral preverjanje virusov v eMailih tj. da bi mail
server preverjal ce je v eMailu virus in ga nebi prejel oz. se boljse, bi
ga odstranil z eMaila, dodal sporocilo o virusu in ga postavil v mailbox.

Jaz sem mislil tole implementirati takole:
mail prejmem in ga spustim cez filter, ki ga razpakira, preveri datoteke,
neokuzene zapakira nazaj in postavi v mailbox. Uporabljam Sophos SWEEP za
Linux. Tako sem si samo zamislil, nisem se niti poskusal napravit.

A ima kdo kaksno drugo idejo kako naj bi se to naredilo.
Res me zanima ze kaksna delujoca resitev, ce sploh obstaja.
Ni vazno kater mailer.

Rok Krulec

Portoroz, 24.01.2001 @ 10:05