[ LUGOS ] varen ftpd

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Tue Jan 23 09:55:04 CET 2001

On Mon, Jan 22, 2001 at 06:47:26PM +0100, Rok Krulec wrote:
> kateri je v danasnjih cajtih varen ftpd in je pod GPL in ima po moznosti
> kodo toliko berljivo, da lahko spremenim authentication type na htpasswd.

Jaz imam web hosting (zdi se mi, da te to zanima) nastiman z proftpd,
usename-i, passwordi, chroot direktoriji v mysql-u (podpira tudi postgres),
za kvoto poskrbi ftpd (nimam sistemskih userjev).

S to kombinacijo lahko potem namesto htpasswd uporabis sql, po potrebi tudi
v apacheju. Koda je pa kar OK berljiva, in ni hudic, da bi lahko napisal
en modul, ki bi znal avtenticirat tudi iz htpasswd.

Borut
borut.mrak at ijs.si