[ LUGOS ] disk backup z ??

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Mon Jan 22 21:15:13 CET 2001

Pozdravljeni!

Na laptopu z 2gb diska mi 752MB zasede windows particija (FAT16). Ker windowsow
ne uporabljam oz. jih izjemno redko bi rad to particijo sprostil. Vendar pa ce
bi jih kdaj rabil v stanju v kakrsnem so bi rad imel backup, rad bi naredil
popoln backup, tako, da mi nebi bilo vec potrebno instalirat, temvec bi le z
linux-a to particijo spet "naselil" z win fajli.

Zanima me ce bi to lahko naredil z dd ali lahko kar z tar naredim celo zadevo
(tole drugo bi mi bilo bolj vsec, ker bi celotno vsebino lahko celo spravil na
cdrom).

Vnaprej hvala!

Bostjan
--