[ LUGOS ] matična plošča

Jurij Rescic jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Wed Jan 10 18:41:57 CET 2001

Zdravo!

Supermicro P6DBC in Epox KP6-BS delata pod linuxom ze dobro leto
brezhibno. Obe sta narejeni okoli dobrega starega BX cipovja.

Via:  za Intel je ne poznam, za AMD dela v redu (no, zanj itak se
ni SMP moznosti).  Dobro je imeti novejsi kernel.

Sicer se pa s prodajalcem zmeni za preizkusnjo.

Pentium II?  Potem mora imeti plata slot 1 procesorsko podnozje.
Zgornji plati sta obe slot 1.  Druga zgodba pa je, ce bos se kje nasel
slot 1 procesor (P II ali III).

LP., Jure