[ LUGOS ] mati?na plo??a

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Wed Jan 10 17:19:23 CET 2001

On Wed, Jan 10, 2001 at 04:54:36PM +0100, Borut Rozman wrote:
> Iščem spodobno matično dual PII ploščo, za ne pre-hudo ceno, pa me zanima,
> kaj mi priporočate (brez  scsi) da bo lepo podprto v linuxu ? ali via pro
> dobro dela v ..ix sistemih ?

Jaz imam ze skoraj leto in pol (noja...ene 15 mesecev) Abit BP6.
Ko sem jo kupil, je stala 35K, primerljiva enoprocesorska plosca
pa je stala 25K.

Chipset je Intel BX, 2 navadna IDE kanala + 2 UATA/66 (hpt366 chipset).
1-2 ISA slota, 4-5 PCI (en je deljen) + AGP.

Od zacetka sem imel tezke probleme s sesuvanjem, ampak sem jih resil
z nekim experimentalnim BIOS-om. Plata je pac namenjena hobijasem in
za tako ceno itak ne mores pricakovat cudezev. Revezi, ki (so) na tem
laufali produkcijske masine, se mi smilijo.

Aja...to ni PII plosca, ampak dual celeron.

O hitrosti: Imam se eno drugo masino, ki je P3 550. Ob delu ne cutim
kaksne razlike v hitrosti...prej obratno. Ce mi na tej masini zmrzne
Netscape, pac obesi en procesor...drugi pa se vedno normalno dela,
medtem ko se na enoprocesorski kisti ob takem dogodku vse prekleto
upocasni, ne glede na hitrost masine.

Dvomim pa, da bos to plosco se kje dobil...po mojem jo je povozil cas.

Borut
borut.mrak at ijs.si
"The Army is a place where you get up early in the morning to be yelled at
by people with short haircuts and tiny brains."
                                                 -- Dave Barry