[ LUGOS ] Grozljivka (500 Internal Server Error)

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Wed Jan 10 11:05:42 CET 2001

Zivjo!

Danes si pulim lase (kolikor jih pac je) z eno enostavno skriptico (CGI).

Priblizno en od 5 poskusov vrne zeleni rezultat, ostali pa error 500.

Ce skripto pozenem rocno, deluje:

$ ./test.pl >/dev/null ; echo $?
(offline mode: enter name=value pairs on standard input)
[ctrl+d]
0
$ ./test.pl >/dev/null ; echo $?
(offline mode: enter name=value pairs on standard input)
[ctrl+d]
0
[in tako naprej]

Zadevo sem tu poganjal pod UID-jem web serverja. Tudi kot root deluje.
Output je zmeraj enak, in je cisto OK.

Kakrsnekoli ideje? Ocitno se mesa webserverju...Apache s precej
predelanim config filetkom. Ena druga skriptica, v podobnih pogojih
(bere podatke iz iste baze, zivi v istem direktoriju,...) pa cisto
lepo deluje.

Meni se mesa. V to stvar sem zabil ze 3 ure, ven sem pocistil vso
odvecno kramo (recimo branje parametrov, sedaj je vse hardcodano),
pa se vedno ne dela v redu.

Aja...zadeva je napisana v perlu, uporablja CGI.pm in, kot receno,
v command line-u dela brez napake. Ne uporabljam mod_perl-a.

Borut
borut.mrak at ijs.si