[ LUGOS ] Kateri dekstop, kateri mailer, kateri browser? [Holy-War]

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Wed Jan 10 10:54:52 CET 2001

Banzai!

 Ja, dokaj preprosto je tole. Kaj naj uporabim. Zadeva naj bo za Xe. mutt v
xtermu odpade. :)

Nekaj let sem uporabljal fvwm in bil je cas, da se premaknem. Nasel sem KDE.
In bil sem razocaran nad obupno pocasnostjo in hkrati fasciniran nad
eye-candy lastnostmni... Potem sem presel na WindowMaker, ki je bil malo
manjsi. Nato sem presel na Sawmill/Gnome in kasneje na Sawmill.

GUI sem nucal priblizno 10% svojega casa v Linuxu, skupaj z ostalih 90% casa
prezivetega v Linuxu je to predstavljalo 98% casa, ko sem delal z
racunalnikom.

Sedaj GUI potrebujem priblizno 85% casa. In sem presel na gnome... Mutt v
terminalu se je spremenil v Balso. Se vedno ne vem, zakaj je moj Desktop
hkrati tudi Filemanager, ko pa vse delam v terminalu. :)

Seveda sem tudi to zamenjal. Ta trenutek sem v KDE 2.0.1. Navdusen sem nad
celovitostjo celotnega sistema, vse se lepo sklada skupaj, uporabljam celo
KOffice in sem bil prijetno presenecen (takoj v naslednjih desetih sekundah
pa razocaran).

Ampak sigurno pa obstaja kako magicna kombinacija, ki se jo da uporabit?

Desktop mora biti hiter in odziven. Nastavit se mora dati vsako bedno
mizerno malenkost. KDesktop je en drek proti GNOME/Sawfish || Helix
kombinaciji. Vendar se mi zdi, da je zadeva hitrejsa. Vsi tisti 'mali'
Window Managerji (blackbox, WM, IceWM) so premalo konfigurabilni.

Mailer? Podpirat mora GPG! Mora bit sposoben gledat v vec razlicnih
folderjev (ki jih ustvari procmail) in povedat kje je nov mail in koliko je
tega maila. Klikat na 30 folderjev vsakih pet minut je malo morece. NE SME
mi vsiljevati kje bo moj mail shranjen, tako kot to pocne KMail recimo.
Incoming je /var/spool/mail/* + se ene 30 drugih folderjev, ki jih kreira
procmail. Balsa ne podpira GPGja. Ali sem pa jaz slep/narobe prevedel
zadevo... :)

Browser? Edina prava resitev je ta, da neham browsat. Konqueror je zgledal
obetavno, mi je bil vsec. Ni bloatware ampak na
http://www.babeoftheday.com.ar/ ne morem glasovati. Se pravi, da ima
JavaScript support tak, cuden...

Mozilla/Bloatzilla, Netscape/Netscrape... Opera... Galleon? A se kaj
obstaja? Najbrz, najbrz sem tudi ze tisto sprobal. :) V koncni fazi bom
ostal na Netscrapeu, ceprav je tako crappy kot je, se vedno vracam tja... :)

Na koncu, bi samo povedal, da tisti, ki bo odgovarjal naj odgovarja v
mailto:lugos-bla at lugos.si.

Nocem slisat zakaj je to boljse kot tisto in zakaj ono sucks in zakaj so pri
KDE tepci, pri GNOME pa cepci. Vsak naj samo pove kaj uporablja in zakaj. :)

Hvala,
David!