[ LUGOS ] Win^H^H^HLinKeys

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Sun Jan 7 14:33:07 CET 2001

	Hojla!

Če ne veste, kako bi pod Xi usposobili tiste tri tipke, ki so vam jih
podtaknili v trgovini, ne da bi zanje zares prosili, lahko poskusite tole:

v .Xmodmap dodajte naslednje vrstice:

keycode 115 = Super_L
keycode 116 = Super_R
keycode 117 = Hyper_R
add Mod3 = Super_L
add Mod4 = Super_R
add Mod5 = Hyper_R

Sedaj se "levo okno" predstavlja kot Mod3 (modifier 3), "desno okno" je
Mod4, "desni meni" pa je Mod5.

Če še vedno ne veste, kaj bi zdja s temi Mod* počeli še namig za
uporabnike fvwm2-ja. Če vam zmanjkuje tipk Control, Shift, Alt za vse
keybindinge, ki jih želite imeti, lahko za polje Modifiers namesto 'C',
'S' in 'M' (kot Meta oz. Alt po PCjevsko) uporabite tudi te tri Mode tako
da jih naslovite z '3', '4' ali '5'.

V mojem .vwm2rc ju se zdaj nahajajo tudi vrstice:
Mouse 1 W       3       Move-or-Raise
Mouse 1 W       4       Move-or-Raise
Mouse 3 W       3       Resize-or-Raise
Mouse 3 W       4       Resize-or-Raise

ki pomenijo, da s pritiskom na tipko "okno" (levo ali desno) in pritiskom
na levi gumb miške, prenašam okno naokrog, s pritiskom na desni gumb pa
spreminjam veliksot okna. To sem dolgo pogrešal. :]

Vrstice:
Key Left        A       5       Scroll -100 0
Key Right       A       5       Scroll +100 +0
Key Up          A       5       Scroll +0   -100
Key Down        A       5       Scroll +0   +100

pa pomenijo, da se s pritiskom na tipko "meni" in smerne tipke premikam po
pagerju - funkcija zaradi katere obožujem fvwm2 in je bila do zdaj vezana
na Ctrl + smerne tipke, kar pa je prepogosto uporabljana kombinacija tipk
v programih in naj je okenski upravljalnik ne bi filtriral.

Pa veselo Xanje... :)

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -