[ LUGOS ] full duplex

Borut Rozman jedo at zipp.nu
Sun Jan 7 15:02:25 CET 2001

zdravo!
V mojo slack7.0 mašino sem instaliral 2.17br kernel, naredil bridge iz 2h
realtek8029 nic karticami in eno ne2000, sedaj bi rad da bi mi realtekove
delale v full duplex modeu pa mi to nikakor ne uspe saj se v mojem
workstationu nastavljena 3c509b nikakor noče povezati na full duplex saj je
transfer tam okoli 300-500k/s kar je slabše kot na half duplex???
z neta sem potegnil zadnji driver za ne2k-pci in dal v rc.modules
/usr/sbin/modprobe ne2k-pci.o full_duplex=1 pa stvar še kar ne dela tako kot
bi mogla!

any ideas ?
hvala