[ LUGOS ] remote X

Janez Dovc janez.dovc at guest.arnes.si
Sat Feb 24 22:32:17 CET 2001

Stvari iz subjecta se nisem se nikoli lotil. Sedaj pa bi to potreboval in me
zanima, kako se tega lotit. Torej, imam win in linux kisto. Za winse sem si
dobil program X-win, na linuxu imam root acc. Kaksen je step by step
procedure, da se konektam na linux masino preko xsov? A moram imeti zagnan
kaksen dameon ala xdm al pa gdm, a je treba nastavit kaksno variablo, kaksen
tip povezave, rsh, rexec, Xdmcp? Kaj so sploh te stvari in v cem je razlika?
Kakor vem vse skupaj laufa na portu 6000? Kako bi to prestavil na kaksen
drug port?

Hvala in lep pozdrav,

janez

P.S.: Prav tako bi mi koristil tudi kaksen kratek manual ali hint kje ga
najdi ...
janez.dovc at ijs.si