[ LUGOS ] 4.3 GB disk Fujitsu MPC3043AT

Ales Bardorfer alesb at robo.fe.uni-lj.si
Fri Feb 23 23:57:15 CET 2001

Sicer je tole malce off-topic, vendar vseeno... Disk je namenjen za eno
Linux kisto.
Zanima me, ali ima kdo tak disk (Fujitsu 4.3 GB MPC3043AT) in ali bi bil
pripravljen pogledati na tiskano vezje in identificirati en element?

Kolegu je namrec nekako uspelo odlomiti (slabo prispajkan) SMD element,
ki
ga seveda ne najde...
Skoraj sigurno gre za kvarcni kristal, ob njem pa je v belem tisku
oznaka
"X1". Lezi pa cca. v sredini med cipi:
1. CIRRUS LOGIC CL-SH7656...
2. 9833E V53C16128HK45
3. MB90004B

Zelo bi bil hvalezen, ce mi kdo lahko pove tocno za kateri element gre,
ker bo sicer se cisto dober disk moral leteti v smeti...
S to informacijo pa bi mi ga morda celo uspelo usposobiti.

Vnaprej hvala za informacije, se opravicujem za morebitno neprimernost
vprasanja.

lp,
Ales