[ LUGOS ] Etherlink III in RH7

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Thu Feb 22 13:10:26 CET 2001

On Thu, Feb 22, 2001 at 10:53:40AM +0100, Ales Smrdel wrote:
> 1/ Dobi si DOS driver s 3com site-a in z enim config programom prestavi
> privzeto vrednost z BNC na UTP. (10base2 -> 10baseT)

Brezveze. To je pametno le, ce imas ze DOS disketo s tem narejeno. Na novo pa
se ni vredno trudit.

> 2/ Lahko si snames Linux ethercard utilities s katerimi nastavljas kartico
> in jih dobis na http://www.scyld.com/diag/. Kartico nastavis na UTP port
> ali pa na autoselect.

Tocno to. Tam je en 3c509diagjadajada.c, ki ga prevedes in nastane en majhen
luskan programcek za nastavljat zadeve.

> 3/ V /etc/conf.modules napisi
> options 3c509 xcvr=4

Naj povem, da mi ni uspelo spravit k delovanju ene 3c509, ki je imela samo
AUI in BNC konektorje. No way. Na zalost nisem imel pri roku AUI->karkoli,
da bi preizkusil, ce tisti dela. BNC pa ni hotel na noben nacin. Mogoce
je pa kartica pokvarjena. Driver pa se je lepo nalozil, samo mreze se ni
videlo.

Borut
borut.mrak at ijs.si
The use of COBOL cripples the mind; its teaching should, therefore, be
regarded as a criminal offense.
                               -- E. W. Dijkstra