[ LUGOS ] Etherlink III in RH7

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Thu Feb 22 10:53:40 CET 2001

> Zivjo !
>
> Imam masinos s 3Com etherlink III mrezno (3c509) in RH7 linuxom. Mrezno mi
> je uspesno zaznalo, problem pa je ker smo pred kratkim dokupili hub in
> zamenjali koaksialce s UTP.
>
> Kako naj sedaj kartici dopovem, da ima opravka s UTP kabli ?

Zivijo!

Sem imel sam tak problem, nastete resitve pa so:

1/ Dobi si DOS driver s 3com site-a in z enim config programom prestavi
privzeto vrednost z BNC na UTP. (10base2 -> 10baseT)

2/ Lahko si snames Linux ethercard utilities s katerimi nastavljas kartico
in jih dobis na http://www.scyld.com/diag/. Kartico nastavis na UTP port
ali pa na autoselect.

3/ V /etc/conf.modules napisi
options 3c509 xcvr=4

Razlaga:
The available transceiver types are
 0  default from EEPROM, normally 10baseT
 1  AUI (DB15 connector)
 2  undefined
 3  10base2 (BNC)
 4  10baseT only (RJ45 connector)

To so vse metode, ki so jih meni predlagali za prehod iz UTP na BNC,
vendar se je izkazalo, da UTP port ni deloval, tako da sedaj veselo
poganjam 3c905.

Upam, da ti bo kaj koristilo,
LP 							aless