[ LUGOS ] Compaq Contura in instalacija

Bostjan JERKO Bostjan.Jerko at socgen.com
Fri Feb 16 12:44:15 CET 2001

Jaz sem imel podoben problem, s tem da mi ne dela floppy in sem skopiral na
HDD boot fileje za Debian 2.2 (dva vecja fileja - mozno tudi install preko floppy-jev)
in potem pognal boot.bat - ostalo je klasika.
Se prej sem HDD skonfiguriral z DOS particijo in ga prikljucil na drugi PC (za
kopiranje filejev).

B.