[ LUGOS ] [Natasa Serec <natasa.s@guest.arnes.si>] Fwd: Manifestacija proti nestrpnosti-21.2.

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Fri Feb 16 08:32:15 CET 2001

Andraz;

Zakaj nisi tega sporocila poslal direktno v BLA. To tvoje sporocilo je
politicno. Tako sem razumel tudi Boruta.

Strinjam se s tabo, da je treba vedeti tudi to. To pa ima vsaj dve plati. Ti
prebezniki so v rokah ljudi z "belim blagom" in morda kaksnih japijskih
skupin, s katerimi se zeli obogateti na sorazmerno lahek nacin. Vsekakor pa
lazje kot z orozjem ali mamili. Prebezniki so vsekakor najmanj pomilovanja
vredni. Tisti, ki pa vodijo akcije, pa imajo tudi projekte, s katerimi bi
opravicevali svoj obstoj. Zanka se prej ali slej sklene.
PrebeznikiOrganizatorjiResiteljiSkrbniki...Prebezniki. In eden potrebuje
drugega. Eni so nestrpni na pribeznike, a drugi na nestrpne. Kaksna je torej
razlika med njimi? Ampak za to je bla ali druge liste izven lugosa.

P.p.; Drago