[ LUGOS ] dns, named, ndc... stuff...

rok lugos at s-je.sik.si
Wed Feb 14 20:13:55 CET 2001

On Wed, 14 Feb 2001, Iztok Umek wrote:

> Jaz sem imel (imam?) podoben problem. RedHat 6.2.
jaz imam slack 7.1

> Opazil sem sledece v /var/log/messages da bind ne more dobiti porta 53 na
> adapterjih. z lsof sem ugotovil, da te porte zaseda inetd (pa ceprav v
> /etc/inetd.conf ni zapisano, da bi moral zavzeti te porte.
named mi laufa normalno, ce ga zazenem rocno:
/usr/sbin/named -u daemon -g daemon
le, ce hocem reloadat zone z ndc reload mi ga ubije.
zdejle sm zapazu tole, da ce startam named brez -u in -g opcij reloada
zone normalno.. hmm.. mislim, da je moja napaka nekje v tej smeri.
lastnistva... uff... malenkost se bom moral poglobit v te zadevsne...
kako bi naredil, da bi se dns zalaufal pod dolocenim userjom in grupo, ce
bi ga zagnal z ndc start? mislim, da tegale ni v named.conf nikjer :/

> Ko sem ugasnil inetd in prvo startal bind in kasneje inetd, je bilo vse ok.
jaz inetdja sploh nimam. uporabljam alternativne servise (xinetd,
tcpserver)

> Sicer je to rocna resitev, ampak vzroka se vedno nimam.
vseeno hvala za pomoc. ti si (zal) edini ki je bil pripravljen pomagati.

lp, rok.