[ LUGOS ] dns, named, ndc... stuff...

Iztok Umek iztok at si-con.com
Wed Feb 14 17:24:53 CET 2001

Quoting rok <lugos at s-je.sik.si>:

> oki doki
> tole ni normalno, da ce zazenem "ndc reload" da mi ugasne dns server.
> rajt? no.. anyways.. v logih pise tole:
> named[17264]: reloading nameserver
> nakar named ne laufa vec :/
> whuy that? je kdo ze imel podoben problem in ga uspesno razresil? a je
> mozno vklopit kaksn dodatn debug? anything?

Jaz sem imel (imam?) podoben problem. RedHat 6.2.

Opazil sem sledece v /var/log/messages da bind ne more dobiti porta 53 na
adapterjih. z lsof sem ugotovil, da te porte zaseda inetd (pa ceprav v
/etc/inetd.conf ni zapisano, da bi moral zavzeti te porte.

Ko sem ugasnil inetd in prvo startal bind in kasneje inetd, je bilo vse ok.

Sicer je to rocna resitev, ampak vzroka se vedno nimam.

LP,
    Iztok