[ LUGOS ] LANG=sl_SI

Mitja Novak mitja at velenje.cx
Wed Feb 7 11:30:12 CET 2001

Nastavil sem si env spremenljivko LANG na sl_SI
sumniki delajo super v KDE2 itd.. (A rabim jih le enkrat na leto)
Moti me pa zelo to, da je vse nekam na pol slovensko npr (star) kedit je bil
slovenski, glimmer 50%/50% neki pise slovensko neki ne
potem v sistemu se mi prav nic ne dopade brati slovenskih sporocil kako je
nekaj v soodvistnoti necesa...
Kako nastaviti zadevo, da bo znala uporabljat Sumnike kadar bom kliknu tam na
uno ikonco spodi in da je to tudi vse kar je slovensko?

Mitja