Miska

Jernej Simončič jernej.simoncic at guest.arnes.si
Sun Dec 30 14:47:01 CET 2001

Hello Matija,

30. december 2001, 13:25:09, you wrote:

> jest uporabljam dexxino opticno mis (ps/2) k ma wheelie in 5 gumbov, pa mi
> dela vredu. sicer nima lastnga driverja ampak vseen dela. mi pa vsake tolk
> casa zacne delat doublecick, ce sam enkrat kliknem (ampak to dela tut pod
> winsi). wheelie dela, 4. in 5. gumb pa ne (zarad wheelieja; mogoce bo v
> naslednjih x-ih boljsa podpora -upam ;) ;

Men je pri navadni dexxi delal dvoklik (pa ne samo dvoklik), pa sem jo
šel zamenjat. In drugo tudi. V enem letu sem dexxo zamenjal 5x, potem
je garancija potekla in sem si kupil genius netscroll...

BTW: v winsih sem za dexxo uporabljal logitechove gonilnike (ker so
dexxini zanič), kjer sicer nisem mogel nastavljati stranskih gumbov,
vendar mi je levi stranski delal dvoklik, desnega pa itak nisem mogel
uporabljati...

Jernej Simoncic, jernej.simoncic at guest.arnes.si
http://www2.arnes.si/~sopjsimo/
ICQ: 26266467

Any stone in your boot always migrates against the pressure gradient
to exactly the point of most pressure.
       -- Barber's Second Law of Backpacking