[LUGOS] Miska

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Dec 30 14:22:49 CET 2001

On ned, 2001-12-30 at 10:03, Dejan Kosi wrote:
> Mene zanima kaksne imate iskusnje z opticnimi brezzicnimi miskami pod
> linuxom?? Ce kdo uporablja kaksen model pa proizvajalec?

logitech optical wireless mouseman

precej nezadovoljen, miska ne daje pravega filinga, pospeševanje mi
nikakor ni ratalo prilagodit tako da bi bilo normalno, pa se zelo tezka
je
prav tako rabi podlogo, saj na lesu kar preskakuje...

gumb na katerega pritiskaš s palcem (na levem boku spodaj) je občutno
premajhen in prenizko postavljen, wheel je slabo narejen (ce ga pocasi
premikas se sprozi klik, ceprav sploh ne 'klikne' in ce ga potem spustiš
gre v prejšnje stanje)

Pod Xfree86 dela lepo po protokolu ImPS/2, wheel dela, ne razlikuje pa
med tretjim gumbom in levim spodnjim gumbom za palec...

Lep Pozdrav
Andraž Tori