[LUGOS] RH, jdk

Ljubo Brglez ljubo.brglez at kreit.si
Sat Dec 15 15:44:42 CET 2001

Primoz Hrvatin wrote:

>Zares cudno. Ce tole gre v neskoncnost, lahko poskusis tacajt pogledat,
>kateri procesi laufajo, morda bos kej pogruntal.

Zraven se naredi ena ali vec instanc java procesa, ko breakam pa zginejo.

Ne samo to izpise. Saj to je OK. btw: javac, javap, javah, jar,...
delajo OK, samo
java ne dela.

>Cisto vsi?? Meni se je namrec zgodilo, da vcasih ni bilo kompatibilnosti

Cisto vsi. Zato sumim na kernel bug.

>sistemskimi  knjiznicami, pa tudi moral sem ze skripte, ki zaganjajo JVM
>popravljat, ker so nekateri pomozni programcki imeli druge lokacije.
>Taksne probleme sem imel z ibmovim jdk1.1.8 in sunovim jdk1.2.2.

Kateri pomozni programcki? Mislis expr, dirname itd..? To je OK.

>A gre za kaksno pizdarijo v novem kernelu ?
>
>Dvomim, uporabljam rh71, kernel 2.4.16 in ibm jdk 1.3, vse funkcionira tip
>top. Lahko pa vseeno probas prevesti nov kernel. Pa READMEje preberi v
>distribucijah, ponekod je potrebno nastavit par sistemskih spremenljivk.
>IBMov jdk, ki ga uporabljam ima sicer to ze postelano v svojih zagonskih
>skriptah.

Spremenljivke so nastavljene v /etc/profiles. Mislim da s tem nebi smelo
biti tezav, saj sem
nastavitve in JDK-je enostavno pustil iz prejsne verzije RHja. Nic nisem
spreminjal.

LP,

Ljubo