[LUGOS] RH, jdk

Primoz Hrvatin primozh at gmx.net
Fri Dec 14 21:04:13 CET 2001

At some enlightened moment, precisely on Fri, 14 Dec 2001 19:31:24 +0100,
Ljubo Brglez <ljubo.brglez at kreit.si> echoed these words throughout the
Internet:

> Instaliral sem novi RH in sedaj ne morem vec poganjat jave.
> Ce napisem npr. 'java -version' se ne zgodi nic. Potem lahko stistem
> samo CTRL+C. Ce pa napisem 'java -kajhudicasedogaja' pa mi napise:

Zares cudno. Ce tole gre v neskoncnost, lahko poskusis tacajt pogledat,
kateri procesi laufajo, morda bos kej pogruntal.

> Unrecognized option: -kajhudicasedogaja

tule verjetno pride se ostala solata, ne?

> Could not create the Java virtual machine.

> Uporabljam RH 7.2, kernel 2.4.7-10.
> Vsi JDK-ji (sun, ibm, razlicne verzije) naredijo isto.

Cisto vsi?? Meni se je namrec zgodilo, da vcasih ni bilo kompatibilnosti s
sistemskimi  knjiznicami, pa tudi moral sem ze skripte, ki zaganjajo JVM
popravljat, ker so nekateri pomozni programcki imeli druge lokacije.
Taksne probleme sem imel z ibmovim jdk1.1.8 in sunovim jdk1.2.2.

> A gre za kaksno pizdarijo v novem kernelu ?

Dvomim, uporabljam rh71, kernel 2.4.16 in ibm jdk 1.3, vse funkcionira tip
top. Lahko pa vseeno probas prevesti nov kernel. Pa READMEje preberi v
distribucijah, ponekod je potrebno nastavit par sistemskih spremenljivk.
IBMov jdk, ki ga uporabljam ima sicer to ze postelano v svojih zagonskih
skriptah.

Primoz