[LUGOS] Samba printanje

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Fri Dec 14 06:42:58 CET 2001

Dne četrtek 13 december 2001 23:54 ste napisali:
> Davor Guttierrez wrote:
>  > Hi
>  >
>  > Imam Sambo 2.2 na RH7.1. V mašini sta dva LPT porta, en na plati in
>  > en na LAVA PCI kartici, printanje iz Linuxa gre BP. Preko Sambe pa
>  > če printam na LPT2 kjer je HP DJ 959C dobim pol centimetra izpisa
>  > od Windows preizkusne strani.
>
> Moje vprasanje je, ali delas s tem pollingom? Kaj ce sprintas nekaj
> takega, kar bo slo cim bolj direktno na printer (recimo brez filtrov).
> Kaksen navaden tekst, ali pa postscript?

Vseeno je kaj dam printat nič ne pride ven. Recimo ta testna stran je fora v
tem, da izpiše tistega pol centi, potem pa začne metat samo papirje ven, s
tem da na vsakem napiše nekaj znakov, čisto naključno. Kot sem gledal z lspci
-v ima Lava kartica IRQ 12 in jo sistem najde že med bootanjem. Med bootanjem
zazna tudi HP DJ 950C na LPT2.

> Dovoljenja ti pa verjetno popravi sistem ob bootu. Poglej v boot
> skripte. Ali pa mogoce samba... A se da v sambi kaksna dovoljenja na
> silo popravit?

To bom pogledal ...

> Pa se eno vprasanje.. Ce HP 1200 na LPT2 dela, zakaj ju ne zamenjas? Ce
> ti HP DJ 959C tudi na LPT1 ne dela, uporabljas na windowsih mogoce
> napacne driverje?

HP DJ 959C ne dela niti na LPT1, oz. dela enako. Na Winsih sem probal
original driverje in potem sem z neta potegnil še najnovejše driverje. Sedaj
imam najnovejše za Win 98, NT in 2000 pa je na vseh mašinah bolj ali manj
enako.

--
Lep pozdrav

Davor Guttierrez