[LUGOS] Samba printanje

Boštjan Merčun bostjan at impresija.com
Thu Dec 13 23:54:45 CET 2001

Davor Guttierrez wrote:

 > Hi
 >
 > Imam Sambo 2.2 na RH7.1. V mašini sta dva LPT porta, en na plati in
 > en na LAVA PCI kartici, printanje iz Linuxa gre BP. Preko Sambe pa
 > če printam na LPT2 kjer je HP DJ 959C dobim pol centimetra izpisa
 > od Windows preizkusne strani. Kje bi lahko bil problem, to
 > sprašujem že drugič s tem, da sem sedaj prišel do tega, da mi
 > izprinta pol centi. :) Na LPT1 pa je HP 1200 s tem ni nikakršnih
 > problemov četudi ka priklopim na LPT2.
 >
 > Pa še eno vprašanje, pravice za /var/spool/lpd so 600, s tem mi
> [...]

No bom spet jaz probal...

Ko sem jaz tisto pocel, se mi je dogajalo, da so se crke kar zgubljale.
Na vsake toliko casa je manjkala crka. Poizkusal sem vse zivo, nasel sem
tudi nek utility (katerega imena se ne spomnim vec), s katerim sem lahko
kontroliral polling interval in se velikost bufferja za te znake, ce se
ne motim. V najboljsem primeru sem dobil recimo vec kot 10 vrstic
izpisa, potem je pa spet kaksna crka zmanjkala. Potem sem ugotovil, da
port sploh nima IRQ-ja (temu se baje rece polling mode).
Portu sem zato dolocil IRQ in naslov. Takrat je pa zacelo delat.

Moje vprasanje je, ali delas s tem pollingom? Kaj ce sprintas nekaj
takega, kar bo slo cim bolj direktno na printer (recimo brez filtrov).
Kaksen navaden tekst, ali pa postscript? Mogoce ima ta testna stran
notri nek znak, ki zmede bodisi software, s katerim printas, bodisi
printer. Malo poglej, kaj pravi printer po tem, ko sprinta tiste
milimetre. Ali gori kaksna "data" lucka...

Dovoljenja ti pa verjetno popravi sistem ob bootu. Poglej v boot
skripte. Ali pa mogoce samba... A se da v sambi kaksna dovoljenja na
silo popravit?

Pa se eno vprasanje.. Ce HP 1200 na LPT2 dela, zakaj ju ne zamenjas? Ce
ti HP DJ 959C tudi na LPT1 ne dela, uporabljas na windowsih mogoce
napacne driverje?

lp

		Bostjan