[LUGOS] Subnetting problem

Jure Koren jure at aufbix.org
Thu Dec 13 12:00:04 CET 2001

Once upon a time, say on Thu, Dec 13, 2001 at 11:04:18AM +0100,
Gregor Pipan sat down and thought...
> imam sledeci problem.
> Imam getway masino na internetu, preko
> katere bi rad speljal promet se za en
> IP iz iste podmreze (glej sliko)
>
> [inet]               [gw]          [server]     [localnet]
> x.x.x.0             x.x.x.55       x.x.x.56     192.168.x.x
>                     |    |            |          |
> -----[ HUB ]--------/    \--[hub]----------------/-
> --------------------------
> Kaj mi je storiti, da bom lahko uporabljal [server]?
> imem Debian 2.2, Linux  2.4.9
> ne mrezi sem nasel ene primere za ProxyArp.
> pri cemer je nastal problem pri uporabi ukaza:
> [...]

Aja no, ce ze odgovarjam, potem bi bilo lepo ce bi bil
malo bolj verbose:

najelegantnejsi nacin je tak:

route add <ip od serverja> eth1      # saj server je na eth1, ne?
echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/conf/eth0/proxy_arp

Tako ti bo gw masina sama od sebe odgovarjala arp za tiste IP
naslove, na katere pelje route skozi nekaj, kar ni eth0.

Da bo server lahko govoril nazaj moras imeti ali proxy arp
entry za gateway, ali echo 1 > /proc/.../eth1/proxy_arp, ali
pa za gateway na serverju nastavis kar ip od gw (tisti ki
je na eth1, logicno).

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer