ADSL in Linux

mrandrej66 at volja.net mrandrej66 at volja.net
Mon Dec 10 14:59:26 CET 2001

Zdravo !

Ker resno razmišljamo o prehodu na ADSL povezavo z Internetom in ker bi
želeli moji sodelavci imeti vsaj takšen dostop do servisov, kot je sedaj me
zanima naslednje:
- Siol oglašuje podporo za ADSL samo v okoljih windows, glede na to, da je
bilo o tem pprecej govorasklepam, da obstaja podpora za ADSL tudi na Linuxu
- torej, kaj rabim od programske opreme?
- Trenutno smo na ISDN dial-up povezavi na zahtevo z maskarado za lokalno
omrezje, ali bo način dostopa do Interneta za računalnike na LAN-u deloval
tudi preko ADSL-a?
- Nasilno prekinjanje povezave me ne moti, ker ne nameravamo ponujati
zunajih servisov, vendar me zanima ali so te prekinitve enakovrede
prekinitvam dail-up povezave, ali jih bom moral reševati kako drugače?
- Ali potrebujem kakšno dodatno strojno opremo na strežniku (se mi zdi, da
rabim še eno mrežno kartico, če se hočem iti maskarade)?
- Kakšni dodatni nasveti!?

Seveda bi želel čim bolj konkretne odgovore, predvsem od tisitih, ki že
uporabljate ADSL.

Lep pozdrav, Andrej