[LUGOS] HP printer

Boštjan Merčun bostjan at impresija.com
Tue Dec 11 19:32:59 CET 2001

Davor Guttierrez wrote:

> Hi
>
> Na RH7.1 imam priklopljena 2 tiskalnika. Na lpt1 HP Laser Jet 1200 in na
> lpt2 HP DeskJet 959C. Lpt2 se nahaja na multi i/o kartici LAVA 2 PCI,
> katera ima 2 com porta in 1 lpt port. Printanje iz Linux mašine gre brez
> problema na oba tiskalnika. Tiskalnika imam sherana v Sambi in iz
> Windows klientov gre izpisovanje na HP 1200 brez problema pri izpisu na
> HP 959c pa ne dobim ni? uporabnega. Driverji, ki jih uporabljam na
> Linuxu so za HP 950C.
>

> Kje bi lahko bila napaka, z dodatnim lpt2 portom ali pa kje drugje?

Zivjo

Jaz sem imel enkrat zelo podobne tezave. Ko sem vse skupaj postavil, ni
hotel printat na tisti printer, ki je bil povezan na Lavo. Resitev je
bila ta, da sem vzel Lavo ven, vzpostavil najprej prvi port, ki je bil
na  plati. Ko je ta delal, sem dal potem notri se Lava kartico, dodal se
tega v modules.conf zrihtal se Sambo, potem sta pa oba printerja zacela
delat. Cista buca... Ce sem isto naredil, ko je bila kartica noter ni
delalo...
Imel sem tudi precej tezav z dodeljevanjem IRQ-jev. Mislim, da sem dal v
glavnem vse v module, da sem lahko na roke popravljal nastavitve brez
rebootov. Zdaj se v bistvu precej slabo spomnim, kaj vse sem pocel.
Poglej, kako ti ob bootu zazna porte. Meni je na koncu delalo na ECP, ce
se ne motim. Na to se jaz sicer ne spoznam, ampak baje naj bi bil EPP
mode najboljsi. Za tisega na plosci sem nastavil ECP+EPP, tistega na
Lavi pa nisem mogel popravljati.
Obstaja tudi lp modul. Meni je takrat vse enako delalo, ne glede na to,
ali sem ga nalozil, ali ne. Zdajle se ne spomnim, kaj dela, ampak po
imenu sodec ga znas rabiti.:)

Mislim, da jaz takrat dokler ni delalo, niti z linuxa nisem mogel
printati, tako da ce tebi dela, potem imas mogoce samo kaksna dovoljenja
na spool direktorijih napacna. Tudi to je mene nekaj casa zafrkavalo.

Dobro si poglej log file. Tam marsikaj pise, sploh ce das kaksen verbose
izpis.

Upam, da sem ti dal kaksno idejo. Napisal sem ti samo nekaj izkusenj. S
sambo in printanjem imam drugace bolj malo izkusenj. Jaz sem delal na
Slackware 7.1, printerja sta bila en HP in en RICOH, oba sta poznala
postscript. Za printanje sem uporabil apsfilter. Mislim, da je imela
tista Lava samo en paralelni port, ampak spet nisem siguren.

lp

		Bostjan