HP printer

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Mon Dec 10 07:33:04 CET 2001

Hi

Na RH7.1 imam priklopljena 2 tiskalnika. Na lpt1 HP Laser Jet 1200 in na lpt2 HP DeskJet 959C. Lpt2 se nahaja na multi i/o kartici LAVA 2 PCI, katera ima 2 com porta in 1 lpt port. Printanje iz Linux masine gre brez problema na oba tiskalnika. Tiskalnika imam sherana v Sambi in iz Windows klientov gre izpisovanje na HP 1200 brez problema pri izpisu na HP 959c pa ne dobim nic uporabnega. Driverji, ki jih uporabljam na Linuxu so za HP 950C.

Kje bi lahko bila napaka, z dodatnim lpt2 portom ali pa kje drugje?

LP,

Davor