[LUGOS] ADSL in Linux

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj at delo.si
Mon Dec 10 15:33:11 CET 2001

Mene pa zanima tole ... kdo ve za naslov, uporabnisko ime in geslo,
katerega se potrebuje za prijavo preko SiOL ADSL, da si kreiras svoje
uporabnisko ime in dolocis geslo.

SiOL prilaga CD z drajverji samo za Windows in tam je ze prednastavljen
uporabnik za to prvo prijavo, pa tudi na stran te preusmeri avtomaticno.
Kolikor sem razumel, ce bi zelel vse skupaj speljati z Linuxom potrebujem
te podatke (kasneje se pa tako prijavim s tistim, kar si dolocim in ni
problem).

Jaz ADSL ze imam, ampak v casu ko sem ga dobil sem imel se instalirane
Win98. Kolega ga pa dobi ta teden in ima samo Linux, da bi gor dajal
Windows je pa brezveze.

Hvala,
b.

[snip]