[LUGOS] ADSL in Linux

Borut Mrak b at aufbix.org
Mon Dec 10 15:16:08 CET 2001

On Monday 10 December 2001 14:59, mrandrej66 at volja.net wrote:
> - Siol oglašuje podporo za ADSL samo v okoljih windows, glede na to,
> da je bilo o tem pprecej govorasklepam, da obstaja podpora za ADSL
> tudi na Linuxu - torej, kaj rabim od programske opreme?

pppoe. za debian je to paket pppoe, za ostale pa na
www.roaringpenguin.com

> - Trenutno smo na ISDN dial-up povezavi na zahtevo z maskarado za
> lokalno omrezje, ali bo način dostopa do Interneta za računalnike na
> LAN-u deloval tudi preko ADSL-a?

Ja. Samo da ne rabis povezave na zahtevo, ampak je prakticno non-stop
pokonci. Ko te siol dol vrze se povezava takoj spet vzpostavi.

> - Nasilno prekinjanje povezave me ne moti, ker ne nameravamo ponujati
> zunajih servisov, vendar me zanima ali so te prekinitve enakovrede
> prekinitvam dail-up povezave, ali jih bom moral reševati kako
> drugače? - Ali potrebujem kakšno dodatno strojno opremo na strežniku
> (se mi zdi, da rabim še eno mrežno kartico, če se hočem iti
> maskarade)?

Rabis namesto modema se eno mrezno, to je pa priblizno to. Za ponovno
vzpostavljanje povezave poskrbi pppd, to sem ze zgoraj omenil.

> - Kakšni dodatni nasveti!?

niti ne...jaz sem to zadevo prvic preizkusil pred kaksnim letom ali
letom pa pol, in od takrat se ni kaj bistvenega spremenilo. Aja, razen
seveda teh prekinitev. Glede na to, da so prekinitve bolj ali manj
random (po porocanjih tukaj, jaz sam ADSL-a ne uporabljam, s strankami
ki to uporabljajo pa tudi nimam neposrednega kontakta), bi se kazalo
povprasati o stabilnosti storitve.

Borut
b at aufbix.org