Samba prijava

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Thu Dec 6 21:24:38 CET 2001

Hi

V firmi delam Smba strežnik, server je že končan in imam en problem.
Ssmb.conf imam encrypted passworde in tudi ustrezne zapise za userje v
smbpasswd. Na serverju imam kreiranih 7 userjev. Eden od teh sem jaz davor.
Jaz se lahko prijavim v Sambino domeno, mapirajo se mi diski preko skripte
brez problema. Nihče od ostalih userjev pa tega ne more naredit saj javi, da
geslo ni pravilno. Probal sem tudi na plain password in tisti popravek v
rwegistru in je enako. V Linux pa se recimo preko SSHja lahko prijavijo vsi
userjih BP. Linux in Samba geslo sta enaka. Kje bi lahko bil problem?
Probal sem tudi userja odstranit in ponovno nastavit pa je enako. Userja
davor sem ustvaril med instalacijo sistema, druge pa pozneje v kuser ali pa
preko webmina.

Pa še eno vprašanje. Z dvema diskoma imam narejen mirroring raid1 en disk pa
je se kot spare disk. Particije so ext2, če bi želel preiti na ext3 je
potrebno na kaj paziti pri mirroringu ali pa se to vse samo pošlihta?

Sistem je RH7.1, Samba 2.07 ...

Lep pozdrav

Davor Guttierrez