[LUGOS] Kernel 2.4.x

Matej Spiller Matej.Spiller at siol.net
Thu Dec 6 09:13:09 CET 2001

> Kaj mi lahko kdo pove kaj se je v kernelu 2.4.x spremenilo da mi ne
> sprejeme ce v lilo.conf vpisem vga=791 ( to je mode ko se naredi tisti
> pingvin v levem kotu) podporo z fb sem vklucil. Ce dam ta mode mam samo
> crn ekran ko zbootam na novo

Ja meni se je tudi to dogajalo, ko sem dodal podporo za fb v kernelu, pri
cemer sem vkljucil podporo za riva tnt. Ali sem dobil crn ekran (ko sem
nastimal na recimo malo vecjo resolucijo (800x600, 1024x768)), ali pa ko sem
pustil na normalni res. (640x480), pa mi je vse delalo b.p. Tako da vljuci
samo osnovno podporo v kernelu za fb (samo softwarski fb (I guess)), ter
probaj se enkrat. Pri tem mi dela v vseh resolucijah b.p. Edino malo
pocasneje.

lp, Matej