[LUGOS] Case in mysql

Uros Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Sat Dec 1 16:32:39 CET 2001

Hojla,

vse lepo in prav. Vecino tega sem naredil. AAAA glejga zlomka. Program
je like windows binary. Nimam pa sourcov. Tako da zal ne vem kaj
zaboga un klice. In vcasih klice z velko vcasih pa z malo. Kako se mu
je pac lublo programirat. Btw Program je stupido ko pismo. Samo ena
firma to uporablja in ne morm tle nc.

F***k kak mi gre na k***c folk ko ne zna programirat, pa se ma za
programerje.

 Uros

Saturday, December 01, 2001, 3:28:53 PM, you wrote:

> [...]
BFG> export definicij tabel in njihovih podatkov v flat datoteko v formatu sql.

BFG> next, nekam si naredis seznam vseh tabel v bazi. next, naredis globalen
BFG> search/replace vseh 'create table' stavkov, tako, da kreirajo vse tabele v
BFG> lc. next, naredis globalen search/replace vseh 'insert into' stavkov, tako
BFG> da zopet vpisujejo v tabele v lc. next, naredis globalen search/replace na
BFG> vseh [php|pl] whatever datotekah, ki delajo poizvedbe na to bazo tako, da
BFG> zopet uporabljajo lc imena za tabele. next, skenslas vse tabele ven iz
baze. finish ->> pozenes sql skript za kreiranje tabel, ter potem se unega,