[LUGOS] Case in mysql

Branko F. Gračner branko at edico.si
Sat Dec 1 15:28:53 CET 2001

On Sat, 1 Dec 2001, Uros Gruber wrote:

> Hojla,
>
> V bistvu sem to ze vse prebral pa ni fore. To je samo ce na novo
> generiras tabelo in ti avtomatsko da v male crke. Ni pa nikjer da bi
> lahko uporablu case insensitive.

no, jaz vidim dokaj preprosto resitev, ce baza ni reda nekaj 10GB. naredis
export definicij tabel in njihovih podatkov v flat datoteko v formatu sql.

next, nekam si naredis seznam vseh tabel v bazi. next, naredis globalen
search/replace vseh 'create table' stavkov, tako, da kreirajo vse tabele v
lc. next, naredis globalen search/replace vseh 'insert into' stavkov, tako
da zopet vpisujejo v tabele v lc. next, naredis globalen search/replace na
vseh [php|pl] whatever datotekah, ki delajo poizvedbe na to bazo tako, da
zopet uporabljajo lc imena za tabele. next, skenslas vse tabele ven iz
baze. finish -> pozenes sql skript za kreiranje tabel, ter potem se unega,
ki vsebuje podatke v tabelah.

... hehe, za izgubo podatkov ne prevzemam nobene odgovornosti :)

brane