[ LUGOS ] pregrevanje in sig11

Ales Bardorfer alesb at robo.fe.uni-lj.si
Mon Aug 6 12:52:30 CEST 2001

Borut Mrak wrote:

> Jaz imam na "greenija" (hladilnik za BX chipset) kar z navadnim
> selotejpom prilepljen hladilnik od 486, pa zadeva ze eno leto in pol
> brez tezav stoji. Medtem sem racunalnik imel na Abortu in sem enkrat
> menjal lokacijo. Pa vsake toliko ze zgodi, da v masino kdo brcne :-)

Ce prav razumem imas ventilator prilepljen s selotejpom na hladilno
rebro. Ali hladilno rebro na chipset?

Ampak za moj problem je to nerelevantno.
Morda nisem bil dovolj jasen. Torej:
Premajhno (aluminijasto) hladilno rebro (ne ventilator!) je definitvno
prilepljeno na CPU. Rad bi ga zamenjal z vecjim, ki bi ga pritrdil
klasicno s silikonsko pasto + z mehansko pritrditvijo s plocevino na
kaveljce Socket 7 podnozja.

Tezava pa je, kako staro (prilepljeno) hladilno rebro varno odstraniti,
torej brez poskodb CPU-ja.
Razmisljal sem celo o pazljivem brusenju hladilnega rebra do plasti
lepila...

lp,
Ales