[ LUGOS ] pregrevanje in sig11

Borut Mrak b at aufbix.org
Mon Aug 6 12:35:00 CEST 2001

On Monday 06 August 2001 12:21, Ales Bardorfer wrote:
> Silikonsko pasto poznam. Tale definitivno ni.
> Namrec hadilno rebro niti ni mehansko pritrjeno na CPU/Socket, razen
> lepljenja seveda. Ce bi bila to pasta, bi hladilnik ze odpadel.

Akhem....

Jaz imam na "greenija" (hladilnik za BX chipset) kar z navadnim
selotejpom prilepljen hladilnik od 486, pa zadeva ze eno leto in pol
brez tezav stoji. Medtem sem racunalnik imel na Abortu in sem enkrat
menjal lokacijo. Pa vsake toliko ze zgodi, da v masino kdo brcne :-)

Zadeva izgleda takole:

----------- <- selotejp
/---------\
|   \      |
|    /\/   | <- ventilator

Ventilator prakticno visi na selotejpu, pa zadeva kar drzi :-) Ne,
nisem brisal prahu, preden sem stvar namestil prilepil.

Borut
b at aufbix.org