ftp upoload

Simon Golicnik simon.golicnik at energetika-lj.si
Thu Aug 30 08:22:14 CEST 2001

Imam Redhat 7.1 (XFS)  z rednimi nadgradnjami.
Medtem ko s ftp klientom lahko z ftp-jev vlecem datoteke dol brez problema,
mi ne dela upload. Na serveju se ustvari datoteka (velikost 0b) prenos pa
stoji v nedogled in to pri vseh klientih. To se mi pojavi pri povezavi z
adsl ali preko ppp do arnesa. Ce pa se povezem preko dialina (ppp) v sluzbo
pa prenos dela normalno (na sluzbene racunalnike in na internet). Passive
prenos nic ne pomaga, sicer imam  na svoji masini maskarado, a tudi ce jo
izklopim tezava ostane.
Ima se kdo taksne tezave? Mi prosim lahko kdo potrdi, da mu to na
standarndnem redhatu dela?
Hvala
LP Simon