[ LUGOS ] uninstall software

Borut Mrak b at aufbix.org
Wed Aug 29 21:30:08 CEST 2001

On Wednesday 29 August 2001 21:08, Luka Komat wrote:
> Mene zanima kako zbrisati (beri: uninstallirati) namescen program?
> Meni pac ne gre to v glavo.
> Za odgovore se vam zahvaljujem......

Odvisno od distribucije in nacina, kako si program instaliral.

Ce si program namestil skupaj z distribucijo (ali pa z distribucijskega
CD-ja pozneje), potem ga odinstaliras z orodjem, ki je temu namenjeno.
Na vecini distribucij je to rpm (man rpm), na debian-u dpkg, za slack
sem pa ze pozabil kako tocno gre, vendar nima nobenega tako nifty
orodja.

Ce si pa program instaliral sam (iz source-a), potem lahko v tistem
direktoriju, kjer imas source poskusi make uninstall (tako kot si za
instalacijo uporabil make install), mogoce make *kaj_drugega*, tukaj
kaksnih standardov ni.

Lepo pisani programi ti omogocajo, da kljub temu da jih instaliras iz
sourca, nadzorujes vso zadevo, ce le uporabljajo za instalacijo svojih
datotek program install. Obicajni install lahko zamenjas z bolj fancy
verzijo, ki si zapomni, kaj vse je bilo instalirano, ti pa lahko potem
zadeve zbrises. Na zalost pa tega nisem nikoli uporabljal. Dokler sem
bil slackware-as tega se nisem poznal, pozneje pa nisem rabil.

Borut
b at aufbix.org