[ LUGOS ] Postfix , courier

Uro¹ Gruber uros at sir-mag.com
Sat Aug 25 17:04:51 CEST 2001

Hojla,

Oki  sem  resel tezavo po nekajurnem brskanju po source kodi
in izpisovanju raznih podatkov in uporabi "authtest"

zelo ql da vidis ce avtentikacija dela.

btw  napaka  je  bla  na  moji  strani  in  sicer cisto mini
tipkarska  napakca  ker  sem  namesto vhost kot sem imel pri
uporabnikih  shranjeval  v  dir  vhosts<----  tale  s je bil
krivec.

Zdej dela super. Hvala vseen za pomoc.

 Uroš