[ LUGOS ] Postfix , courier

Tomaz Zupan tomaz.zupan at orpo.si
Sat Aug 25 12:18:16 CEST 2001

----- Original Message -----
From: "Uroš Gruber" <uros at sir-mag.com>
Subject: Re[4]: [ LUGOS ] Postfix , courier

> Oki mogoce sm jst narobe razlozu al pa nikomur ni jasno. Rad
> bi  samo  ugotovil kako so nastavljene spremenljivke MAILDIR
> in  HOME  med  prijavo na pop3, ker so ocitno napacne sam ne
> more it v direktorij. Kar pa nima veze z mysqlom. Ker ostale
> podatke pravilno dobi. Mozno je tudi da permisiona nima samo
> sem mu dal vse pravice. Edino tega ne vem kako naj courierju
> dopovem  s  katerim  uporabnikov naj prebira posto, da lahko
> nardim   takiga   ownerja.    Torej   je   sedaj  kaj  bolj
> razumevljivo.

Ok. Jaz imam enega userje npr: mailowner. To je edini user na sistemu. V
/home/mailowner/ imam za vsako domeno svoj direktorij v katerih so mailboxi,
ki jih kreiram z maildirmake, ki pride zraven courierja.

Pri dodajanju userja uporabim tele parametre :

set home=/home/mailowner mail=/home/mailowner/'.$domena.'/'.$uporabnik.'
uid='.$UID.' gid='.$GID

$UID in $GID sta od mailownerja.

LP, Tomaz