[ LUGOS ] Win95 sesul ext2 particijo

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Tue Aug 21 15:31:08 CEST 2001

On Tue, Aug 21, 2001 at 11:25:52AM +0200, Metod Kozelj wrote:

> Ali si preprican, da nisi imel dveh diskov, pa je potem lilo premapiral
> enega oz. drugega v C: ?

Imel sem dva diska, ampak bili sta dve primarni particiji na enem disku
sicer na drugem disku (hdc1 in hdc2),
saj sem moral v lilo.conf uporabiti activate ( pa map-drive tudi)

Ugotovil sem se nekaj,
ce pobrisem extended particijo potem vse dela normalno,
zaenkrat velja pravilo ce hoces dve primarni dos particiji,
potem ne uporabljaj extended particije, omejitev max 4 particije

V prejsnem primeru nisem imel extended particije
in ni bilo teh problemov.

Naj mi kdo razlozi to MS logiko ?