[ LUGOS ] Win95 sesul ext2 particijo

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Tue Aug 21 11:25:52 CEST 2001

Howdy!

On Tue, 21 Aug 2001, David Ipavec wrote:

> Ampak se vedno ne sme pisati po obsojeci particiji,
> v tem primeru hda4.

To je sicer res, ampak nikoli ne ves. Sicer pa, kot sem rekel, to je
glavni problem, obstajajo pa se drugi, ki sem jih tudi opisal v svojem
mailu (kot je recimo razlicna ideja Linux in DOS fdiska o tem, kaj je
konec FAT particije.

> Imel sem ze dve primarni particiji,
> samo takrat je bila ena FAT16 druga FAT32, pa ni bilo tezav,
> na eni win95 na drugi win98 pa sem v lilo lahko izbiral.

Ali si preprican, da nisi imel dveh diskov, pa je potem lilo premapiral
enega oz. drugega v C: ?

Peace!
  Mkx