[ LUGOS ] veliiIIIiika datoteka

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Wed Apr 4 18:14:41 CEST 2001

Yo!

From: Borut Mrak <borut.mrak at ijs.si>

> Verjetno zato, ker kernel 2.4 podpira datoteke vecje od 2G, ti pa imas
stare
> fileutilse. Mogoce bi bilo dovolj, da jih ponovno prevedes (strukture v
> kernelu imajo drugacne tipe kot dosedaj), mogoce pa moras instalirat novo
> verzijo fileutilsov.

Ja, to mi je cisto jasno da kernel podpira vec od 2GB, cene te datoteke
enostavno nebi bilo na disku, ali pa bi bila velika 2GB. Ja verjetno bo
treba se enkrat prevest ali namestit novejse verzije od vseh programov ki
manipulirajo z datotekami, tudi recimo ftpd, ker mi je sedaj pac datoteko
sprejel ampak potem je ocitno ni znal handlat in v log ni 0 zapisal, to mi
pa ni vsec :)

lp,B