[ LUGOS ] veliiIIIiika datoteka

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Wed Apr 4 09:06:43 CEST 2001

On Tuesday 03 April 2001 17:04, you wrote:
> Yo!

> Ja zadeva deluje. Hvala. Zdaj me pa zanima v cem je fora, da nekatiri
> programi nocejo operirat s tako velikimi datotekami?

Verjetno zato, ker kernel 2.4 podpira datoteke vecje od 2G, ti pa imas stare
fileutilse. Mogoce bi bilo dovolj, da jih ponovno prevedes (strukture v
kernelu imajo drugacne tipe kot dosedaj), mogoce pa moras instalirat novo
verzijo fileutilsov.

Mogoce pa zadsca nekaj takega:

#include <unistd.h>

const char *filename = "/pot/do/datoteke";

int main(void) {
  unlink(filename);
  return 0;
}

ker nic ne preverja datoteke ampak jo direktno zbrise. rm pa verjetno barfne,
ker naredi kaksen stat() ali kaj podobnega.

Borut
borut.mrak at ijs.si