[ LUGOS ] ping - problem 2

ljubo kreit at siol.net
Thu Apr 26 15:07:49 CEST 2001

Preveri par stvari. Ce mrezna pravilno deluje in da ni sporov pa da je pravi driver.
Preveri, da imas pravilno nastavljen workgroup, ime racunalnika, IP naslov, instalirano
storitev za skupno rabo pa clienta za MS omrezja, da imas fajle in printerje v
skupni rabi in nadzor dostopa na ravni skupne rabe. Poglej ce potrebujes TCP/IP WINS
nastavitve in poskrbi, da bo osnovna omrezna prijava client za MS in ne windows...
in tako naprej...

PS: topic sem spremenil, saj gre za drug (neresen) problem

LP,

Ljubo