[ LUGOS ] ping

Darko Kaucic darko.kaucic at zav-mb.si
Thu Apr 26 14:16:02 CEST 2001

Zdravo,

ce je že ta problem rešen, bi bil zelo vesel, ce bi vedel kako vam je
uspelo. Jaz imam podoben primer, ampak ni krivec Linux, pac pa Win98.

Pred kratkim smo Win NT serverja menjali z Red Hat Linux 6.1 (hvala vsem z
liste za pomoc - STANDING OVATION, mreza sedaj deluje kot je treba, nic vec
zastojev), pa z mojin Notebookom nisem prišel (se sedaj ne pridem) gor pa ce
se ubijes (niti na NT-je ne). Kolega je z Win 2000, prisel na mrezo (tudi na
linux) brez problema. Ni mi jasno kaj win 98 tu strikajo. Ko boste zipali
win 98 in jih poslali Gatesu bi jaz dal moje zraven

lp in hvala
darko