[ LUGOS ] ADSL

Gregor Pipan Gregor.Pipan at ijs.si
Sun Apr 22 08:56:52 CEST 2001

> Pardon, fizicen vod so mi zamenjali z zico prikljuceno na
> izjemno nekvaliteten FCM modul, ki mi omogoca zvezo do
> 9600 bps z obcasnimi prekinitvami.
>
> A kdo ve na koga se sploh clovek lahko obrne v takem primeru?

 Zaenkrat ti ni nic za narediti, razen ce imas
prevec denarja, in delas vse preko 040 linij. :{
ceprav verjetno tudi oni uporabljajo telekomove
linije.

Upamo pa, da bo kmalu se kaksen drug ponudnik tel*
storitev, potem pa mirno vrnes stevilko, in se
prijavis pri drugem ponudniku.

Kaksno pismo pritozbe pa tudi nebi skodilo
(na telekom, moj mikro, monitor....)

Gregor