[ LUGOS ] ADSL

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Sun Apr 22 08:47:59 CEST 2001

On Thu, Apr 19, 2001 at 06:50:46PM +0200, Tomaz Borstnar wrote:
> Aha, teden dni od podpisa pogodbe nekje v Lj.

Zanimivo je predvsem to, da nekje v Lj. po priblizno 7 mesecih
cakanja po podpisu pogodbe za priklop navadne ISDN linije (kjer
je ze obstajal fizicen analogen vod ki je zdrzal svojih 56k)
niso naredili se nic.

Pardon, fizicen vod so mi zamenjali z zico prikljuceno na
izjemno nekvaliteten FCM modul, ki mi omogoca zvezo do
9600 bps z obcasnimi prekinitvami.

A kdo ve na koga se sploh clovek lahko obrne v takem primeru?

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer