[ LUGOS ] Instalacija plotterja

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Thu Apr 12 08:37:36 CEST 2001

Howdy!

On Wed, 11 Apr 2001, Damjan Stritof wrote:

> Imam Roland DXY-1100 (zelo stara stvar, vendar uporabna za risanje
> tiskanih vezij). Poskusal sem z genericnimi driverji, ker YaST2 ni
> nasel plotterja. V Windowsih sem namestil driver za plotter in ga
> preusmeril na /plot1, kot sem ga imenoval v YaST-u. Problem je v tem,
> ker plotter sprejema samo vektorske  podatke.

Ce bi rad na ploter tiskal le iz Windows masin preko sambe, potem ne rabis
nobenih driverjev na linux masini. Ne poznam yast-a, v RedHatovem programu
za nastavitve printerjev lahko clovek nastavi, da filtra pac ne uporablja.

Filter rabis le za tiskanje iz linuxa. Aplikacije za linux (in unix
nasplosno) v glavne znajo sproducirati PostScript. Za tiskalnike, ki
postscripta ne razumejo, je potrebno uporabiti filter (driver), ki
postscript predela v tiskalniku razumljivo obliko.

Podobne tezave sem imel enkrat, ko sem hotel instalirati en navaden
laserski tiskalnik na eno linux masino, na ta tiskalnik pa naj bi tiskal
tudi z drugih Unix masin v mrezi. Ce sem nastavil filter, potem sem lahko
na ta tiskalnik tiskal le z lokalne masine, z mreznih pa ne (pojavljali so
se podobni znaki). Ko sem filter izklopil, je slo vse skupaj OK.

Peace!
  Mkx