[ LUGOS ] Instalacija plotterja

Damjan Stritof damjan.stritof at campus.fe.uni-lj.si
Wed Apr 11 22:31:04 CEST 2001

Pozdrav.

Na Linux kisto (Suse 7.0) imam obesen en tiskalnik in en ploter. Na njej tece Samba, ki jo uporabljam kot streznik za mrezo 3 racunalnikov z Windowsi. Printer dela, tako kot je treba. Kako namestim plotter v YaST-u 2? Imam Roland DXY-1100 (zelo stara stvar, vendar uporabna za risanje tiskanih vezij).
Poskusal sem z genericnimi driverji, ker YaST2 ni nasel plotterja. V Windowsih sem namestil driver za plotter in ga preusmeril na /plot1, kot sem ga imenoval v YaST-u. Problem je v tem, ker plotter sprejema samo vektorske  podatke. Zgleda tako, kot da bi mu posiljal navaden (tiskalniski) stream: glava plotterja nekaj casa zmedeno siba, nato pa se ustavi... Queue se ne izbrise!
Ima morda kdo kaksno idejo?

Hvala in LP,

Damjan

Damjan Stritof, abs. stud. FEE